Khamis, 1 Ogos 2013

KUBUR NAJIB RAZAK..artikel cilokkk

Rekod pengurusan pentadbiran eksekutif carca-marba berlaku selepas peristiwa seorang Presiden UMNO bernama Abdullah bin Ahmad memberi restu tanpa suara kepada menantunya Khairy Jamaluddin Abu Bakar untuk bertanding kerusi Naib Ketua Pemuda UMNO.

Budak hingusan ini menang dengan penuh kontroversi, biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya. Berikutan itu tersebarlah ke seluruh Alam Melayu bahawa sejarah Empayar Rom kini sedang melanda dan meratah sayap dan saraf UMNO.

Kemudian pilihanraya 2004 manusia bernama Abdullah Ahmad menang bergaya dengan "pungutan mata undi ehsan" hasil peninggalan Dr. Mahathir Mohamad yang masih diberikan pelbagai gelaran antara yang paling maut ialah MAHAFIRAUN?


Abdullah Ahmad menjadi PM dan Presiden UMNO. Maka terlantiklah Mohd Najib Abdul Razak sebagai TPM yang diberi laluan sebagai Timbalan Presiden UMNO. 

Hari ini sejarah 5 Mei 2013 memberi kedudukan kepada Khairy Jamaluddin sebagai Ketua Pemuda UMNO, seterusnya Menteri Belia dan Sukan Malaysia. Mohd Najib Abdul Razak menjalankan kuasa eksekutif PM dan Presiden UMNO. Muhyiddin Mohd Yassin sebagai TPM dan Timbalan Presiden UMNO.

Melihat beberapa peristiwa besar yang berlaku selepas April 2009, hinggalah hari ini 31 Julai 2013 (sempena Hari Pahlawan), Pak Sedaro merasakan beberapa ancaman fizikal sedang dialami dan terkesan kepada rakyat dek tindak-randuk songsang keumpulan tertentu:


1. Tindakan perarakan secara revolusi moderate dalam Bersih 1.0, 2.0 dan 3.0

2. Tindakan berhimpun dalam Himpun 1.0, 2.0 dan 3.0

3. Rekrut upahan seperti Naweemee yang masuk ke Parlimen hanya berpakaian ala-hip hop (pakaian paling mematuhi etika lawatan Parlimen-mencabul hak peraturan Parlimen dilaksana oleh balaci-sanggup Mohd Nazri Aziz perdaya kesantunan Parlimen).

4. Tidak kurang daripada 100 tindak laku "out of manners" Malaysia khasnya Negara yang memartabat Kepercayaan kepada Tuhan dilakukan oleh rekrut upahan Komunis, Freemason dan Syiah yang makin melata dan mengembang.

Hari ini jika gagal kuatkuasa Akta Darurat (yang terlalu terlebih bijak DIMANSUHKAN) maka Kerajaan Persekutuan Mohd Najib Abdul Razak akan jahanam. Penyudahnya tamatlah kerjaya politik Najib.

Apakah mustahil berlaku lagi "13 Mei 1969"? Jawapannya TIDAK MUSTAHIL. Petanda-petanda dan api perciknya sudah melata-lata. Fenomena ganjil "pembunuhan" dan "tembakan" di sana-sini, kelihatan seperti sudah wujud gelombang fahaman Pluralisme dan Liberalisme MELAMPAU yang berkembang biak.

Ini semua terkesan dek "pemansuhan" Akta Keselamatan Dalam Negeri, dibataklan Perkara 150 (Proklamasi Darurat) dalam Perlembagaan Persekutuan 1957. Kelihatan benar, Pak Sedaro petik ayat yang pernah dilontar secara terbuka oleh Tuan Haji Mohd Jaafar Kassim, Ahli Persatuan Sejarah Negeri Sembilan iaitu "Akan sampai masanya puak minoriti menguasai majoriti!" Senario ini RUPANYA SEDANG MELANDA Malaysia sejak 36 bulan dulu secara melampau-lampau, seolah-olah Bani Malayuwiyah redha fenomena ini.

Dari mulut celupar manusia langsung kepada penerbitan filem "The New Village", menyalahguna secara terbuka "lambang kehormatan pasukan RAMD yang lahir pada 1 April 1933". Andai mengikut Akta Angkatan Tentera Malaysia, maka boleh diambil tindakan undang-undang kerana salah guna tersebut. Soalnya ialah, Apakah tindakan ATM?....Ahhhh itu kecik punya hal!!! Dek sifat kecik punya hal lah...maka kerjaya politik NAJIB akan meniarap dan tertiarap.

Sesungguhnya Bani Malayuwiyah tidak punya pokok berteduh. UMNO sudah menyimpang JAUH dari UMNO Mei 1946. UMNO 2013 pimpinan Mohd Najib Abdul Razak, sudah songsang Falsafah Asal Kemenjadiannya. UMNO tertegak untuk Orang Melayu dan Umat Islam (utama) dan menjaga kepentingan Kaum-kaum Lain.UMNO terbina atas asas yang percaya kepada Kuasa-kuasa Ketuhanan yang Tinggi yang dilambangkan dengan bayanganNya melalui Raja-Raja Melayu, inilah yang dicernakan oleh Prof. Naquib bin Ali Al-Attas dalam panji-panji Sang Saka Bangsa.

Pak Sedaro akan terus mengecam kepemimpinan BOBROK DAN BANGANG. Pak Sedaro akan terus memberi pandangan kritis supaya UMNO terus relevan kepada Melayu dan Islam. UMNO ialah parti yang digeruni dan ditakui Inggeris, kerana asal penubuhannya ialah makna besar kepada INTEGRITI Melayu dan Islam seperti yang diriwayatkan oleh Raja Ali Haji dalam kitabnya bertajuk Tuhfat Al-Nafis.



Tiada ulasan: